ترنم جونیترنم جونی، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
آلاء جونمآلاء جونم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

ترنم لحظه های زندگی

اولین روز پاییزیمون + ورودت به پیش دبستانی

1392/7/1 17:46
279 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزیزم امروز صبح بر خلاف روزهای قبل که تا ظهر میخوابیدی مث یه فرشته کوچولو فرشته ساعت 7:20 دقیقه تا گفتم : مامانی جونم ... ترنم چشمای عسلیه نازتو باز کردیو یه لبخند شیرین تحویلم دادی لبخند و گفتی : سلام ملکم . دانش آموز چشماش میسوزه ... بعد رفتی تا صورتتو بشوری منم که از دیشب همه چیزاییو که لازم بود آماده کرده بودم تا اومدی صورتتو خشک کردم یه بوس آبدارت کردمو ماچ لباساتو پوشوندم والبته طبق معمول با صبحونه خوردن مخالفت کردی ... منم نخواستم بد بشمو عینک صبح شیرینمونو خراب کنم پس به همون کیکی که گفتی میخوام تو ماشین بخورم اکتفا کردم مژه عزیز دلم ایشلا که روز خوبی داشته باشی

ایشون گل دختری هستن آماده شدن برن مهد

خوشگل خانومی داره سوار ماشین میشه

فداش بشم داشت مقنعشو درست می کرد

ورودت به پیش دبستانی مبارک

من برگشتم خونه و تونستم به یه کمی از کارای عقب افتادم برسم دوربینمو دادم به مربیت منیره جون تا چندتایی عکس توی حیاط مهد ازت بندازه من نتونستم بیام تو به خاطر و همه مامانا تعجب کرده بودن که چرا از جلوی در ورودی برگشتم ... مژه

وقتی اومدم دنبالت خبلی اصرار کردی که پیاده بریم منم قول کردمو شما هم تو راه حسابی بدو بدو و شیطونی کردی نزدیک خونه یهو گفتی که گوشوارم افتاده کلی همونجایی رو که گفتی گشتم اما ییداش نکردم میخواستیم بریم که یه آقای مهربون صدامون کردو گوشوارتو که پیدا کرده بود بهمون داد . ممنونم آقا

شیطون بلا

 

1 مهر 92

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

اتنا
1 مهر 92 18:41
مبارکه انشالله موفق بشه در تمام درس هاش


ممنون
مامان یاسین
1 مهر 92 21:46
مبارکا باشه ایشالا دانشگاه رفتن گل دخترت


مرسی ویدا جونم ... انشالا
هدی مامان دینا
1 مهر 92 23:22
سلام.چه خانمی چه راحت از مامانش جدا شد دینا هم امروز رفت پیش دبستانی ولی نموند با اینکه اینهمه کلاس بردمش بازم حاضر نیست جدا شه.راستی من وبلاگ ترنمو خیلی دوست دارم و دنبال می کنم ولی چرا همه چی رمز دار شده؟


ممنونم عزیزم لطف داری بهمون
موقتیه به زودی رمزارو بر میدارم
مریم
2 مهر 92 19:20
مبارک باشه خانمی................
دهترتون حماشاللعه بزرگ شده و پیش دبستانی میره دیگه
امیدوارم مدرسه رفتن شو تو سایت بزارید
چه قد هم لباس هاش ناز و خوشگله
ایشالله همیشه موفق و سربلند باشی

ممنونم انشالا
چشمات ناز میبینه
مامان ترنم
3 مهر 92 10:09
ترنم جان ان شاء الله دانشگاه رفتنتمگه ترنم 6 سالش شده است؟


انشالا . نه عزیزم ترنم نیمه اول 88 یعنی 4 سالش تمومه
کووووو تا 6 سال ؟؟؟
عمه ی آتنا
4 مهر 92 13:34
عزیزمممم چقدر این لباسا بهش میاد سالی باشه پر از موفقیت واستون


مرسی دوستم
نرگس مامان باران
5 مهر 92 15:29
واااااااااااااااااااااااااای خدای من قربونت برم
الهی با این قد و قواره چه مانتویی پوشیده


خدانکنه مامانی
آناهیتا مامانیه آرمیتا
11 مهر 92 1:29
ترنم جونم ببخشیدخاله دیراومدم واسه تبریک
وااای خداچقدربهت میادلباس مدرسه قربونت گلم ایشالا دانشگاه رفتنت
چه نازداری مقنه ات روتوی آینه درست میکنی
بهترینهاروبرات آرزومیکنم


خواهش میکنم . ممنونم عزیزم . انشالا
همچنین ...