ترنم جونیترنم جونی، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره
آلاء جونمآلاء جونم10 سالگیت مبارک

ترنم لحظه های زندگی

به یاد باباجون مرد دوست داشتنی ترنم

1392/4/18 20:38
296 بازدید
اشتراک گذاری

منم مث خیلیا امروز به پیشواز ماه رمضون رفتم (اگه  خدا قبول کنه)

الانم چند دقیقه از اذان گذشته حیفم اومد که تو این شب قشنگ یادی از عزیزانم که الان سر سفره خدا نشستن نکنم . پدر شوهر دوست داشتنی و مهربونم که بهمن 90 پر کشیدن و مامان عزیزم که بهمن 77 از دست دادمشون ودر بهترین لحظات زندگیم حسرت نداشتنش همراهیم می کرد.

خداوند تمامی رفتگان رو بیامرزه . . . . انشالا

برم افطار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نازنین
19 تیر 92 15:43
راستی من با اجازه لینکتون کردم.


خوب کاری کردی
مامان یاسین
9 مرداد 92 13:29
خدا همه رو قرین رحمت کنه


خذا همه رفتگان رو بیامرزه
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
11 شهریور 92 4:22
درکت میکنم عزیزم منم از داشتن مادر محروم هستم


خدا رحمتشون کنه
یلدا
28 مهر 92 11:48
دلم گرفت این عکسو دیدم خدا رحمتشون کنه انشالله روحشون شاد باشه


ممنون