ترنم جونیترنم جونی، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
آلاء جونمآلاء جونم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

ترنم لحظه های زندگی

چی بگم !!!

1392/4/15 3:33
292 بازدید
اشتراک گذاری

همین الان خوابیدی . . . . وااااای موندم بهت چی بگم !

ترنم: من چه جوری رفتم تو دلت  سوال

من : . . . . .  هیپنوتیزم

ترنم: منو خوردی بعدش از دلت درآوردی نیشخند

من : آره قورتت دادم خنده

ترنم: پس خوبه که من ریزه میزه بودم تو گلوت گیر نکردم نیشخند

من :  تعجب

ترنم: مامان دیگه هوس نکنی یه نی نی دیگه قورت بدی نیشخند

من :  هوس !!!!   هیپنوتیزمتعجبهیپنوتیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ترنم
15 تیر 92 7:57
سلام ترنم جان، يادتان نرود به من راي دهيبه وب من هم سر زن.
مامان آینده
1 آذر 92 15:42
سلام. من عاشق اسم ترنمم و از الان برای نی نیه آینده ام یه وب به اسم خودش درست کردم. خوشحال میشم بیاین پیشم. مامان آینده
مامانیه آلاء و ترنم
پاسخ
ایشالا آینده خیلی نزدیک چشم تو اولین فرصت