ترنم جونیترنم جونی، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
آلاء جونمآلاء جونم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

ترنم لحظه های زندگی

عروسی

1392/6/29 14:56
412 بازدید
اشتراک گذاری

 

دیشب عروسیه بهترین دوستم بود ترنم با خاله جونش ساعت 8 رفت ومن ساعت 11 اونجا بودم خوشبختانه جوری رسیدم که یه موزیک در حال پخش داشتند و اونم تموم شد وبلافاصله شام . فتانه عزیزم امیدوارم سعادتمند و خوشبخت باشی 

این کارت عروسی 

 

اینم هدیه ناقابل من

مبارکت باشه عزیزم

قلبقلبقلب

اینم فرشته مشکی پوش من که اگه یه جا بدون من بره میشه یه شلخته واقعی

قربونت بشم مامانی

دردونهء مامان ماچ

فتانه جونم ایشالا زندگیت همراه با سپیدی و روشنی باشه عزیزم

23 شهریور 92

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

اتنا
24 شهریور 92 22:57
انشالله عروسی ترنم جونراستی مگه از موزیک بدتون میاد؟


انشالا
من موزیک گوش نمیکنم عزیزم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
24 شهریور 92 22:57
وااااای چه پرنسسی شده این عسل خانوم ماشالا
آرزوی خوشبختی میکنم براشون
چه کادوی شیکی آفرین به دوست باسلیقه ام خیلی خوشم اومد.
بهنازجون میخواستم بگم واقعا تبریک میگم بهت که به ترنم جون چیزی روتحمیل نمیکنی و فرستادیش عروسی بااینکه خودت نرفتی به این میگن اعتقادداشتن روشن فکرانه دختردایی من هم مثل شماعروسی نمیره و اعتقادش خیلی خشکه طوری که دخترش روازبچگی عروسی نمیبرددرصورتی که اون بچه دوست داشت و همیشه میگفت دلم میخواست میومدم ،حالا که دخترش ازدواج کرده راحت میره عروسی اماخب باهمون پوشش اسلامیش ، پس چه بهترکه پیش خودش نگه آخی ازدست مامانم راحت شدم !
میبوسمت ترنم جونی ودوست خوبم


ممنونم آنای عزیزم
چشمای خوشگلت قشنگ میبینه
هزار تا بوس واسه آرمیتای عسلم
مامان زری ترانه
25 شهریور 92 10:03
سلام عزیزم . ممنون که به من سر زدی. من هم از آشنایی با شما خوشحالم.

چه کادوی باسلیقه ای هم به عروس دادی.ترنم جان رو ببوس.


چشم حتما
مامان آتنا
25 شهریور 92 11:47
چه دختر خوشگل و نازی دارین. خداحفظش کنه .
به ما هم سر بزنید


ممنوم
حتما عزیزم
مامان تارا
25 شهریور 92 16:21
ماشالله خانم اهنگ هم گوش نمیدن
مامان تارا
25 شهریور 92 16:21
ببین به خدا من قصد بدی ندارم میخوام باهات دوست شم بازم ولی تو داری همش منو تعقیب میکنی


تعقیب ؟؟؟؟؟
مریم
25 شهریور 92 22:18
همیشه به عروسی خانم
ترنم مثله همیشه هم خوش نیپ هم خوشگل
یه اسپند براش دود کنین


مرسی
چشم عزیزم
خاله حسنا
26 شهریور 92 0:50
سلام چه ناناسه دخترتون خدا حفظش کنه.


مرسی عزیزم
مرجان مامان آران
26 شهریور 92 1:54
وایییییییی چه خوشگل شدی عزیز دلمممممممممممم
چه کادویییییییییی خیلی قشنگهه
ایشالا خوشبخت بشنننن
همیشه به شادی و عروسی عزیز دلممم


لطف داری مرجان جونم
چشمات قشنگ میبینه
ممنون.همچنین
مامان ترنم
26 شهریور 92 8:09
ترنم گلي ان شائ الله عروسي خودتهميشه به شادي


انشالا عروسیه همه نی نیا
مامان تارا
26 شهریور 92 10:39
اره همش میگی تارا مال من نیست


معلومه که اون دخترت نیست چرا اینقد دروغ میگی اون دختر اسمش تاراست اما مامانش تو نیستی تو یه بیماردروغگویی اون عکسارو از وبلاگ ((تارا تک ستاره زندگی)) دزدیدی . برو حیا کن . خجالت بکش . هر چی به روت نمیارم پررو تر میشی !!!!!
مامانی فری
27 شهریور 92 23:42
سلام عزیزم اپ کردم چرا نمیایی پیشم در ضمن منم رمز میخوام اگه ممکنه


چشم عزیزم میام . حتما
مریم
28 شهریور 92 11:34
مامان ترنم جون چراهمه ی پست هاتون و رمز دارکردین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگه اتفاقی افتاده؟؟


آره . اما موقته بر میدارم رمزو
مامان مانلی
29 شهریور 92 17:09
چقدر ناناس شده این جیگر خانوم



ممنونم دوستم
اتنا
29 شهریور 92 18:54
ترنم جان فکر کنم من باید دیگه باتو دوست نباشم چون مامان عزیزت میگه معلوم نیست من کی هستم
نازنین
29 شهریور 92 23:23
ترنم واقعا زیباست...
اینو واقعا میگم که هم خیلی نازه،هم فوق العاده چهره هنری داره.
خدا حفظش کنه براتون این دختر زیبارو.
راستی حتما براش اسپند دود کنید.


ممنونم عزیزم
چشم حتما
هستی وهیربد
30 شهریور 92 15:54
عزیزم ترنم جون چه نازشده ماشاله فداش بشم بوس های ابدار واسه ترنم خوشگله


مرسی دوست جونام
مامان یاسین
31 شهریور 92 7:34
ایشالا عروسی خودت ترنم جون


ممنونم . ایشالا دامادی یاسین جوننننننم
نرگس مامان باران
5 مهر 92 15:31
ترنم گلم ایشالا عروسی خودت


ایشالا عروسیه قطره جونم
مامانی آیلین
21 اردیبهشت 93 11:57
دختر نازی دارین خدا براتون حفظش کنهافتخار تبادل لینک میدین