ترنم جونیترنم جونی، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
آلاء جونمآلاء جونم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

ترنم لحظه های زندگی

هدیه روز دختر

1392/6/29 15:01
354 بازدید
اشتراک گذاری

 

ترنم جونم چند روزی داشتم فکر میکردم که چه هدیه ای واسه روز دختر برات بخرم سوال اونقدا چیزی به ذهنم نمی رسید آخه همه چی داری و کلا چیزی به چشت نمی یاد ابرو اینم بزرگترین دلیل واسه سختیه انتخابم آخ امروز ظهر داشتم میومدم خونه مامان جون آخه شما اونجا بودی منم میخواستم هدیه روز دخترو واست بیارم اونجا پس قبلش رفتم پیش بابایی تا با هم بریمو هدیتو بخریم . با هم رفتیم یه فروشگاه بزرگ اسباب بازی فروشی که نزدیک مغازه بابا بود

 

 

اینم کادوت عزیزم

آقای فروشنده دارن واست میبندش

اینم ترنم و هدیه تو خونه مامان جونی

 

ایجا بابا بهت کمک میکنه تا سر هم بشه

اینم شما و بنیامین پسر عمه جونت

اینم فرشته نقلی من

عزیز دلم مبارکت باشه ایشالا بشینی پشت میز مدرسه و دانشگاه و ...


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

نازنین
16 شهریور 92 22:17
سلاااااااااااااااااام...
مرسی که اومدینو تبریک گفتین.
روز گل دختر ناز شماهم مبارک باشه.
انشاا.. همیشه زیر سایه شما شاد و تندرست و سلامت باشه.
از طرف ما حتما ببوسینش...


مرسی نازنینم
مریم
16 شهریور 92 22:25
عجب چیزه خوکشلی مامانی واست خریده ها.....
مبارکت باشه ترنم جون


چشمات قشنگ می بینه مریم جونم
مریم
17 شهریور 92 13:11
سلام من مریم دختر عمه ی پرنیا و بردیا هستم واین وبلاگ و واسه پسر عموم درست کردم.خوشحال میشم سر بزنید و لینک کنید
مامان ترنم
17 شهریور 92 22:57
به به مامامی دست شما درد نکنه چه کادوی خوبی .انشاالله پشت میز مدیریت عشقم .ببخشید ما دوباره رفته بودیم سفر نرسیدم خیلی بهتون سر بزنم ولی مرسی که جویای احوال ما بودید دوستم .خیلی می بوسمت ترنمی خیلی خیلی قشنگم


مرسی مریم جونم
ایشالا بهت خوش گذشته باشه
مامان مانلی
18 شهریور 92 11:20
مبارک باشه عزیزمممممممممممم



مرسی دوستم
كبري **مامان آنيتا عسل مامان وبابا**
19 شهریور 92 3:53
عزيزم مباركت باشه ايشاالله بسلامتي استفاده كني دست مامان و بابات درد نكنه واقعاواقعا كادوي خيللللللللللللللي قشنگيه


ممنون
مامانی فری
19 شهریور 92 17:33
روز دختر مبارککککککککککککک وای چه کادوی قشنگی خیلی نازه دست مامان و بابا درد نکنه


شما که اینو نگید بااون کادو قشنگایی که به مرسانا جون میدین
اتنا
19 شهریور 92 17:36
مبارکت باشه ترنم جون منو لینک کردی؟


در اولین فرصت چشم
اتنا
19 شهریور 92 17:46
مامانی ترنم جون رو از طرف من ببوس چون خیلی خوشگله باشه؟


چشم گلم
مامان تارا
19 شهریور 92 17:49
مامی دیدی پیاممو هی باتویم
مامان تارا
19 شهریور 92 18:01
من تو رو میخوام چی کار میخوام ترنم جونو ببینم
اتنا
19 شهریور 92 18:09
به قولتون عمل میکنید مامانی؟


چه قولی عزیزم؟؟؟
اتنا
19 شهریور 92 18:13
مامان جون گیجت نکنم یه دفعه من دوتا وبلاگ دارم یکی بره رونیا ومنه یکیم وبلاگ رسمی خودمه


الان اومدم لینکت کردم
اتنا
19 شهریور 92 18:16
براتون خصوصی فرستادم
اتنا
19 شهریور 92 18:19
منظورم لینک نبود که منظورم اینه ئتو وبلاگ خودم نظر بدین کسی نظر نمیده و تو یه پستتون از وبلاگ من تعریف کنین
اتنا
19 شهریور 92 18:25
مامی جون میخوام یه سوالی بپرسم تو چطوری لینک میزاری؟