ترنم جونیترنم جونی، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
آلاء جونمآلاء جونم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

ترنم لحظه های زندگی

عید قربان + متفرقه های مهر ماه

1392/7/25 14:09
1,486 بازدید
اشتراک گذاری

 

ترنم جونم سلام ماچ عزیز دلم این روزا من خیلی مامان تنبلی شدم خیلی دیر میام سراغ وبت اما مامانی چیکار کنم که اصلا حالم خوب نیس وتو هم فوق العاده بهانه میگیری از دل درد بگیر تا دندون درد ... منم هی باید نازتو بکشم که ناراحت نباشی و فکر نکنی چون دارم یه نی نی میارم به فکرت نیستم ... گرچه همیشه اینم میگی که : اصلا به فکر من نیستی فققط به فکر اون نی نی کوچولوی تو دلتی !!! منم دیگه نمیدونم چیکار کنم نگران

بگذریم . . .

روز عرفه من داشتم همراه تلوزیون دعای عرفه میخوندم شما هم غرق بازی با تبلتت بودی من بلوز بافتنی تنم بود اونوقت تو اینجوری خنده


واسه عید قربان ما هم یه قربونی داشتیم که بابایی بردش خونه مامان جونی چون حیاط دارن اونجا کاراش انجام بشه . انشالا که قبول شده باشه اینم ببعی طفلکی شب قبل از قربونی شدنش


میترسیدی بیشتر از این بهش نزدیک بشی تازه یه لبخند به زور هم زدی نیشخند

این عکس مال روز کودکه صبح که حاضر شدی بری مهد

 

25 مهر 92

 

 

پسندها (2)

نظرات (15)

خواهر رونیا
25 مهر 92 16:21
سلام عزیزم عید قربان مبارک
چه گوسفندی خریدین ماشالله
مامانی حق داره بترسه من به این بزرگی خیلی از گوسفند میترسم
روز کودکم بهت تبریک گفته بودم بازم میگم عزیزم


ممنونم آتنا خانوم
مامانی فری
26 مهر 92 9:50
عزیزم نی نی تو راهی مبارک اینشالله که قدمش پر برکت باشه عکسهای پست های قبلو نگاه میکردم خیلی ناراحت شدم خدا رحمتشون کنه خیلی جوون بودن فوت شدن در ضمن فامیلشون شهرکی ما فامیل شهرکی داریم شوهر دخترعمم



عکسهای ترنم جون خیلی قشنگه خدا براتون ببخشه





در صضمن ببخشید دیر بهتون سر میزنم به پای مادر بزرگیم بزارین

ممنونم . خدا همه رفتگان و رحمت کنه . خواهش میکنم مامان جونی این چه حرفیه !!! کاش همه مامان بزرگا مث شما اینقد اکتیو باشن عزیزم .

دوستون دارم میبوسمتون







مریم
26 مهر 92 15:27
الهی هنوز نی نی تون به دنیا نیمده ترنم خانم داره حسادت میکنه ها
ایشالله سال دیگه شما راهی حج باشید



... چی بگم
انشالا قسمت همه بشه
مریم
26 مهر 92 15:29
خصوصی دارین.............


چشم دوست جونم
m2
26 مهر 92 20:52
عزیزم مثل همیشه عکس هات خوشگل شده
دست مامان گلت درد نکنه


خواهش میکنم عزیزدلم .
نازنین
27 مهر 92 0:20
عید قربان مبارک.
من عاشق اون عکس آخریم بخاطر تیپ خیلی قشنگه ترنم.


عزیزم ممنونم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
27 مهر 92 1:57
وااااای دوستم خیییلی جاخوردم وقتی خوندم اینطوری شدموالبته اینطوری مبارک باشه عزیزم ایشالا خدایه فرشته نازوسالم بذاره توی بغلت وقدمش پرازبرکت باشه براتون
قربونت خاله که انقدرعکس آخریت نازشده بااون کیف خوشگلتازحالا به مامانی بخاطرنی نی اینطوری میگی وای به حال وقتی که دنیابیادمیبوسمتون

ما خودمون جا خوردیم شما که حق داری دوستم . انشالا . آره دیگه حسابی کارم در اومده ...
مامان فرنيا
27 مهر 92 8:35
مطمئنم خودتون هم به ببعي نزديك نميشيد كه اين دختري هم اينطوري شده درسته؟


دقیییییقا درسته
مامان فرنيا
27 مهر 92 8:35
واي چه گل دختري چه تيپ خوشگلي واسه رفتن به مهد من عاشق بادبادكت شدم بده به من


خواهش میکنم خاله جونی قابلی نداره
مامان مانلی
27 مهر 92 19:07
ای جونم سرما نخوره هوا خیلی سرد شده




آره هوا یه کم سرد شده ... مواظبیم خاله جووووونی
مرجان مامان آران و باران
28 مهر 92 3:31
عزیزمم چه عکسییییییییی خیلی خوشگلههه
راستی چنند هفته هستی عزیزمم خوبییی ویار نداری؟


مرسی عزیزم
هفته 11 . نه خوبم فعلا مشکلی نیست دوستم ...
مریم
28 مهر 92 15:18
خصوصی..................
مامان امیرحسین
2 آبان 92 23:22
وای چه دخترنازی
با اجازتون لینک کردم


ممنونم
باعث افتخاره عزیزم
مامان شاران
3 آبان 92 7:03
عزیزم امیدوارم سلامت باشید و نذرتون هم قبول ترنم گلم چه تیپ خوشگلی هم داره معلومه که مامانش واقعا باسلیقه ست


انشالا
همیشه لطف داری به من
مامان ياسين
8 آبان 92 12:15
سلام دوست خوبم تاخير منو حمل بر بي محبتي بي مهري نزارين
اول از هر چي سيستمم ما خراب شده بعد هم گرفتاري من زياد شده
بهناز جون اگه گذرت به حرم امام رضا افتاد التماس دعا واسه ياسين دارم ممنونم دختر گلت رو ببوس
مواظب خودت ني ني كوچولوت باش يه دنيا دوست دارم

انشالا رفع بشه مشکلتون عزیزم . چشم همیشه یادت هستم . ممنونم منم دوستت دارم دوست خوبم .