ترنم جونیترنم جونی، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
آلاء جونمآلاء جونم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

ترنم لحظه های زندگی

متفرقه های ترنم جونی

1392/7/11 17:44
401 بازدید
اشتراک گذاری

 

ترنم جونم عزیز دلم این روزا یه کمی بی حالم افسوس البته امیدوارم که این اوضاع خیلی طولانی نشه واسه همینم نتونستم زودتر بیام و مطالب جدیدمونو بنویسم ...حالا بماند که چه قد کارای عقب افتاده هم دارم هم تو خونه و هم بیرون آخ البته اینم بگم که تو مث یه فرشته مهربون همیشه کنارمی و تا من لب باز میکنم از طرف شما سریع اجرا میشه عشقم قلب دیروز رفتم عکساتو از آتلیه گرفتم میذارم اینجا که دوست جونا هم ببینن

اینم پرش هنرمندانه نازدونه

هفتم مهر تولد بنیامین جون بود عمه جون تولدو خونه مامان جونی گرفتن همه چی مث همیشه عالی بود هورا خوشگل من در حال دیزاین کردن هدیه ها

مونا جون . خوشگل من . آقا بنیامین . اینم پارسا بلا

تولدت 11 سالگیت مبارک بنیامین جون

3 شنبه با هم رفتیم خواجه ربیع سر خاک مامانم

قربون دستای کوچولوت بشم من

 

ممنون عزیزم

خدا همه رفتگان رو بیامرزه فرشته

 

10 مهر 92

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مهسا مامان مرسانا
11 مهر 92 20:13
سلام عزیزم

عکس ها عالی ...قربون دختر مهربون بشم ....خدا رحمت کنه مادرتون رو

عزیزم یک سوال مامان برای چی فوت کردن ...الهی بگردم سنی نداشتن ....




ممنونم . خدا رحمت کنه همه رفتگانو . سرطان خون
مریم
11 مهر 92 22:52
خدا مامانه تون رحمت کنه........
عکسایه آتلیه خیلی قشنگ شدن ولی فک میکرم خیلی بیشتر باشه.....
ولی در کل عالین


ممنونم عزیزم بیشتر بود من دوتاشو گذاشتم
ابجی رونیا
12 مهر 92 9:53
سلام چه عکسای خوشگلی
چه خانم خوشگلی
تولد بنیامین جان هم مبارک
ماشالله قد من شدن
برای مامانتون متاسفم که سرطان خون گرفتن
ولی نگران نباشین خدا بهتون یه دختر ناز داده که میتونین باهاش راز و نیاز کنین
راستی از نی نی کوچولو چه خبر


ممنونم . سلامتی
مرجان مامان آران و باران
12 مهر 92 10:01
سلام عزیزممم
واییییییی چه عکساییییییییی خیلی خوشگل بود عزیزممم
خدا رفتگانتونو بیامرزه
راستیی من همون روز تو پست قبلی هم نظر گذاشتم هم رمزو خصوصی دادم ولی هر کاری کردممممممممممممممم تایدد نمیشد 10 بار فرستادم
ایشالا الان اومده باشه
رمزو خصوصی گذاشتم عزیزم



ممنونم عزیزم . همچنین
آخی ... دستت درد نکنه عزیزم آره هست . بووووووس
مرجان مامان آران و باران
13 مهر 92 12:13
عزیزم باید با یه برنامه دیگه وبلاگو باز کنی با اکسپلورر باز کنی رمزو اونجا بزن نمیدونم چرا فایر فاکس نمیشه


مرسی مرجان جونم
مامان مانلی
13 مهر 92 13:49
چقدر عکسات ناناس شده خوشگل خاله



تشکر خاله جونم
مامان یاسین
13 مهر 92 14:06
سلام مامانی ایشالا که حالت خوب باشه البته این حال شما طبیعی هستش
ترنم جون چطوره ماشالا عکساش که خیلی خوشکل شده زنده باشی خاله جون
تولد این اقا بنیامین هم مبارکا باشه 120 ساله بشن مرسی از ترنم جون که هدیها رو دیزاین میکنه
واقعا متاسفم واسه مادرتون وای خیلی هم جوون بوده خدا رحمتش کنه
خدا اگه مامان خوبتون رو گرفت جاش یه دختر خوشکل و دلسوز همانند مادرت بهتون داده


آره ویدا جونم خدارو هزار مرتبه شکر که دختر دارم ایشالا منم مث شما مامانه خوبی باشم . قربونت بشم عزیزم .
مامان زری ترانه
14 مهر 92 9:25
خدا رحمت کنه مامانتو عزیزم . 35 سال هنوز خیلی جوون بودند. ایشاا... سایه شما و بابای ترنم جونی سالهای سال رو سر بچه هاتون باشه.


آره متاسفانه ... منم 15 سالم بود . انشالا سایه همه مامان باباها رو سر بچه هاشون باشه .
هدی مامان دینا
14 مهر 92 22:32
عکسای ترنم قشنگ شده بقیشم بزار خدا مامانتم بیامرزه راستی راهنمایی هات خیلی به دردمون خورد ازت ممنونم


مرسی
خدا همه رفتگانو رحمت کنه
خواهش میکنم هدی جونی
کبری مامان آنیتا
29 مهر 92 1:36
سلام عزیزم عکسا خییییییییییییییلی خیلی قشنگ بودن خدا مادرت رو به حق این شبای عزیز مورد رحمت و عنایت ویزه قرار بده روحش شاد خدا بیامرزش خیلی واقعا ناراحت شدم گلم
خاله نفیسه
12 اردیبهشت 93 23:07
خدا رحمت کنه مامانتونو دلم گرفت...روحش شاد...