ترنم جونیترنم جونی، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
آلاء جونمآلاء جونم، تا این لحظه: 10 سال و 5 روز سن داره

ترنم لحظه های زندگی

امام رضا جون تولدت مبارک

1392/6/26 1:24
221 بازدید
اشتراک گذاری

 

ترنم همیشه با دیدن حرم با صدای بلند میگه : سلام  لبخند درست مث نیم ساعت پیش که روبروی حرم بودیم ... جای همه نی نی وبلاگی ها رو خالی کردم  . این عکسم الان گرفتم از یه فاصله خیلی خیلی دور مجبور شدم زوم کنم ولی به خاطر شلوغ بودن بیش از حد خیابون از این بهتر نشد

میلاد شمس الشموس و انیس النفوس امام رضا علیه السلام مبارک

انشالا زیارت ولی نعمتمون نصیب همه بشه

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مرجان مامان آران
26 شهریور 92 1:51
واییی خوش به حالتون الان چه خبرهههههههههههه اونجا
من عاشق امام رضام
کاشکی اونجا بودم
دلم کلی خواستتت
به جای ما صفا کنید عزیزم دعامونم بکنید


انشالا قسمتت بشه با باران جون و آران خان بیای عزیزم
شک نکن من یاد همه بودم امشب
مامان ترنم
26 شهریور 92 8:04
سلام بهناز جونم، خيلي وقت زيارت آقا نيامدم همش مي گفتم بذار ترنم بزرگتر بشه تا زيارت به دلم بچسبه وكمتر درگير ترنم باشم پس فعلاً به جاي من نائب زيارت باش تاببينيم كي ما را مي طلبد. التماس دعا براي دوست وبلاگيت و همچنين براي ترنم كوچولويم


به روی چشم
انشالا به زودی بیاین
اتنا
26 شهریور 92 10:29
مامان ترنم من هر سال هر تابستون میایم مشهد ولی این تابستان رونیا به دنیا اومد بره همین نتونستم بیام من عیدم همش میام مشهد چون خانواده بابام اونجا هستن
سارا (مامان درسا)
26 شهریور 92 10:38
سلام مامان ترنم مرسی که به وبمون اومدی عزیزم من اون وبلاگی که گفتی رو نتونستم پیدا کنم توی نظراتتون عجب مردم بی شعوری پیدا می شن حداقل اینکه یه نفر بود که بیاد و به من بگه ممنون که گفتین ولی اگه آدرس جدیدی ازش پیدا کردین واسم آدرس رو میذاری توی وبم ممنون می شم خانومی راستی هزار ماشالا دخملی ناز هست عزیزم مرسی گلم ممنونم
مامان شاران
26 شهریور 92 13:44
عزیزم نایب الزیاره مهم باشید وحتما ماروهم دعاکنید این عید به شما هم تبریک میگم


چشم شادی جون
ممنون . همچنین
مامان زری ترانه
27 شهریور 92 10:45
سلام . خوبی مامانی . برای ترنم جونی خوش به حال هرکی تونست بره حرم ما که تا دور حرم رفتیم ولی همونم صفایی داشت
اتنا
28 شهریور 92 10:22
کاش من هم به حرم امام رضا می امدم
مریم
30 شهریور 92 13:06
سلام_________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ____________من اپم...._____$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ ________بیا سر بزن.....______$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ ______نظر یادت نره..._________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ________میخوام بترکونی_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$____ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$_____ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$_____ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_____ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____ _______ $$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$___ ___$$$$$$___________________$$$$$$$$$$
اتنا
31 شهریور 92 14:15
یعنی میخوای باهم قهر باشیم مامان ترنم؟


نه عزیزم قهر چرا ؟؟
اتنا
31 شهریور 92 19:35
یعنی واقعا میگید نمیدونید چرا؟


اتنا
1 مهر 92 15:03
نمیدونید؟


؟
اتنا
2 مهر 92 22:22
به من گفتید برام متاسفید
اتنا
3 مهر 92 14:27
حالا جوابی ندارید؟


اتنا
3 مهر 92 19:43
پس چرا گفتید متاسفید؟
اتنا
4 مهر 92 11:51
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟حداقل بهم خصوصی بفرستید