ترنم جونیترنم جونی، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
آلاء جونمآلاء جونم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

ترنم لحظه های زندگی

پارک آبی

1392/6/5 11:42
225 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز دوشنبه رفتیم پارک آبی ایرانیان من و ترنم و میترا جون (زن عموی ترنم) از دیروز قرارشو گذاشته بودیم ... چی بگم از شیطونیات که نذاشتی واسه چند لحظه حتی ازت دور شم و برم به قول خودت :تفریح و بازی کنم البته سابقتو داشتم چون قبلا هم این کارو کرده بودی ...

              

اما مامانی حسابی بهت خوش گذشت به دلایل امنیتی نمیشد ازت عکس بگیرم ... خدای من از 7خان رستم گذر کردیم واسه همینم عکسی در کار نیست . میترا جون هم چند جایی رفت اما من فقط یه دور زدم تو رودخونه و برگشتم پیشت که دیدم ... وااااای گریه اونجا رو گذاشتی رو سرت . خدای من این شد که دیگه نشستم پیشت و تکون نخوردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان یاسین
5 شهریور 92 15:18
من ایشالا بیام مشهد حتما این جا رو حتما میرم فقط تعریفش رو شنیدم


تشریف بیارید با هم میریم
عکس فرش
5 شهریور 92 16:25
آیا میخواهید عکس دلبند خود را به تابلو فرش تبدیل کنید؟؟؟ تبدیل عکس و هر گونه تصاویر به فرش در ابعاد گوناگون... کمتر از ده روز آن را درب منزل تحویل بگیرید... ارسال به تمام نقاط کشور.. 09137290912 03614456265
مامان ترنم
6 شهریور 92 13:03
سلام، دوست جونممراسم تولد ترنم گلي را گذاشتم، بدو بدو كه داغ داغهشما ساكن مشهد هستيد؟


آره عزیزم
آتنا
26 شهریور 92 16:42
ولی من رفتم موج های ابی