ترنم جونیترنم جونی، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
آلاء جونمآلاء جونم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

ترنم لحظه های زندگی

عشق 50 ماهه من

1392/5/13 6:33
234 بازدید
اشتراک گذاری

ترنم عزیزم ماهگیت مبارک

امیدوارم همیشه سوار ترن خوشبختی باشی عزیز دلم به همین سرعت بزرگ میشی و من ... بیشتر

سعی میکنم تا همپای تو بچگی کنم اعتراف میکنم که معمولا یه قدم از تو عقب ترم

عزیزه نازم دیشب با هم رفتیم خرید اینام خریدامون :

عاشق اینم

جوراب و ساپورت

این صندل رو پارسال واست خریدم حالا میخوام با این لباست ست کنم

چطوره ؟؟؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان یاسین
13 مرداد 92 10:32
مبارک باشه دست مامان و بابای ترنم جون درد نکنه


جدا متشکرم همیشه مارو شرمنده می کنی
نازنین
16 مرداد 92 23:48
مبارکت باش عزیزم...
یکی از یکی خوشگلتر...
امیدوارم با خوبی و خوشی تنت کنی...



لطف داری نازنینم
بابایی محمدمهدی
28 مرداد 92 1:14
خدا حفظتون کنه مامان بابایی!دست شما درد نکنه با این کادوهای زیباتونسلیقه عالی مبارکت باشه عمو جون


خیلی ممنون
maman taranom
28 مرداد 92 14:30
سلام چه لباس های نازی واقعا که برازنده فرشته کوچولوی خودمونند.بووووووس

لطف داری عزیزم
مریم
29 مرداد 92 15:49
مامانه ترنم جون اگه مایلید لینک کنم شمارو فقط بگید دوس دارید با چه اسمی لینک بشید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
كبري **مامان آنيتا عسل مامان وبابا**
10 شهریور 92 2:51
اي جانم مباركت باشه تو شادي بپوشي


مرسی عزیزم