ترنم جونیترنم جونی، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
آلاء جونمآلاء جونم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

ترنم لحظه های زندگی

عکسای خواستگاری

1392/4/22 1:52
275 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش به من میگی:

مامان کسای خواستگاریتو بیار ببینم نیشخند

میگم مامانی خواستگاری که عکس نداره . یهو پرسیدم اصن خواستگاری یعنی چی؟

میگی همون که قبل عروسیه نیشخند حالا مااامااان جون خواهرو برادرت عکسای خواستگاریتو نشونم بده . . .

منو میگی . . .هیپنوتیزم

اینم شخصیت عروسکی مورد علاقت عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محمدحسين***قهرمان كوچك***
22 تیر 92 3:04
سلام دوست خوبم.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم
لطفا لطفا کد 343 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.
ممنون.بهم خبر می دین که رای دادی یا نه؟

دوستتون دارم....منتظر راي تون هستم....لطفا به دوستان و آشنايان هم خبر بديد.....خيلي خيلي متشكرم

منم به تو راي دادم

من بهتون رای می دم