ترنم جونیترنم جونی، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره
آلاء جونمآلاء جونم، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

ترنم لحظه های زندگی

یه مامانیه تنبل

1392/9/2 10:07
847 بازدید
اشتراک گذاری

 

به همه سلام ... چه قد تو این مدتی که نبودم شرمنده دوستای گلم شدم که دائم حالمونو می پرسیدن از همتون ممنونم مهربونا ... خیلی خوشحالم که دوستایی به این گلی دارم با اینکه بهشون سر نمیزدم اما اونا میومدن پیشم و جویای احوالمون بودن

حالا از این مدتی که نبودم بگم ... تنبلی بیداد میکنه شدم یه مامانیه تنبل اما خدارو شکر شلخته نشدم و درسته که تو هر کاری یه کم کوتاهی میکنم اما حداقلش اینه که با توجه به وسواسی که داشتم همه جا مرتب و تمیزه ... ترنم جونم که واقعا منو اذیت مبکنه این نی نی طفلکی هنوز نیومده ترنمو با خودش در گیر کرده نیشخند ماجرایی دارم با این دوتا خنده خانوم از وقتی فهمیده پای یه نی نی دیگه در میونه هر شب تشریفشو میاره تو تخته من میخوابه که این خودشم دلیلی دیگه واسه ننوشتن این مدته منه ... تا نخوابه نمیذاره جم بخورم قهر یه چیزایه ریزه میزه واسه نی نی خریدم + لوازم بهداشتیش که مورد لطف ترنم خانوم قرار گرفتنو از تو اتاقش به اتاقه من پرتاب شدن منم در ظاهر اینجوری کلافهاما ته دلم اینجوری قهقهه گیر افتادم حسابی ... یه روز به منو سعید میگه کسایی که میخوان از دلشون نی نی در بیارن اول باید به فکر اتاقشم باشن تو اتاقه من جا نداره که چیزی بذارین ... ترنم از خود راضی اینم ما تعجب

انشالا تو این هفته میرم سونو تا جوجوبلا شناسایی بشه منم که عشقه خریدو ددر بازی راه بیفتم دنبال این کارا زبان

تقریبا هیچ روزی خونه نیستم واسه ناهارو شام یا بیرون یا مامانیه سعید که خیلی به من لطف داره با دو جور غذا منتظرمونه گاهی فکر میکنم حتما یه حکمتی بوده که 14 سال مامان نداشته باشم اما 7 سال یه مادر شوهر مثه فرشته داشته باشم ماچ

اینم چند تا عکس از روزایی که نبودیم

یه روز ناهار رستوران آبنوس

اینجا هم یه جای پر خاطره واسه منو بابایی مژه فلامینگو

دهه اول محرم یه شب بعد از اینکه مجلسمون تو خونه تموم شد رفتیم تو خیابونا یه دوری زدیم

به قول خودت رفتی با قیمه عکس بگیری ... هر چی میگم خیمه میگی نه! نه! نه! قیمه درسته !!! نیشخند

اینم یه قیمه! دیگه چشمک

اینام عکسهای دو شب قبل

ایشالا دیگه مامانه تنبلی نباشم چشمک

 

اینم واسه نی نی گولوی 15 هفته ای مامان

2 آذر 92


 


پسندها (3)

نظرات (23)

مرجان مامان آران و باران
2 آذر 92 10:18
سلام عزیزمم ایشالا همیشه سرگرم شادی باشید خدا مادر شوهرتم حفظ کنه عزیزممم ترنم جونو خوشگلمو ببوسسسسسسسسسسسس به سلامتی فارغ بشی عزیزمم کی پس نی نی مشخص میشهههههههه
مامانیه آلاء و ترنم
پاسخ
انشالا تو همین هفته
مامان زری ترانه
2 آذر 92 12:45
سلام عزیزم . بلاخره غیبت کبری تموم شد .طفلی بچه حق داره اذیت کنه داری سرش هوو می یاری . ایشاا... به سلامتی دنیا بیاد
مامانیه آلاء و ترنم
پاسخ
چی بگم زری جون
هدی مامان دینا
2 آذر 92 14:04
چقدر خوشحال شدم که اومدی دیگه داشتم نگرانت می شدم منتظر خبر جنسیت نی نی هستم
مامانیه آلاء و ترنم
پاسخ
هدی جون خوشحالم کردی چشم حتما
اتنا
2 آذر 92 14:46
مامانی من با اونا چی کار کنم؟
مامان ترنم
2 آذر 92 15:23
سلام، بهناز جونم، خيلي خوشحال شدم كه آپ شدي، ،آن قدر نگرانت بودم كه حتي آمده بودم مشهد دوست داشتم ببينمتترنم جونم چقدر لاغر شده، مراقب خودتان باشيد
مامانیه آلاء و ترنم
پاسخ
شرمنده همه دوستامو نگران کرده بودم ... کاش میشد ببینمت آره یه کمی
مامان شاران
2 آذر 92 16:05
بهنازجون امیدوارم خوب و سلامت باشید دلم براتون خیلی تنگ شده بود راستی نمیدونستم مادرتون نیستند خدا رحمتشون کنه امیدوارم نی نی گوگولی سلامت باشه
مامانیه آلاء و ترنم
پاسخ
منم همینطور خدا مامانارو نگهداره مرسی دوستم
کبری مامان آنیتا
2 آذر 92 19:22
وااااااای که خیلللی خاطراتت بامزه اند منم عاشق خرید ب بازار خوش بحالت شدا به این بهونه میری باز خرید خوش بگذره بهتون بووووووووووووووووووس به روی ماهت ترنم جون که اینقدر شیرین زبون و بانمکی
مامانیه آلاء و ترنم
پاسخ
ممنونم عززززززیزم وااااای خریییید حتما
مریم
2 آذر 92 21:20
به به... چه عجب مامان خانم تنبل آپ کردبه ترنم جون بگید،بزارحالاتبسم به دنیابیاد،بعداینقدحسودی کنه:-) ایشالله جواب آزمایش تون چه دخمل،چه پسر،سالم باشه شماهم برین باذوق واسه خرید خدامادرتون و رحمت کنه،مادرشوهرگل تون هم نگه داره
مامانیه آلاء و ترنم
پاسخ
واقعا مرسی مریم جونم . انشالا
نازنین
2 آذر 92 22:23
آخیییییی... حرفای ترنم جون خیلی بامزه بود. و البته ترنم جون توی عکسا مثل همیشه زیبا بود. امیدوارم که به سلامتی نی نی کوچولوتون به دنیا بیاد.
مامانیه آلاء و ترنم
پاسخ
مث همیشه لطف داری به خوشگلی عکسای تو نیس که نازی جون
سحر
3 آذر 92 13:35
سلااام دخملتون خیلی خیلی دوست داشتنی و نازه .. خدا براتون نگهش داره کلی از عکساشو دیدم و کلیم ذوق کردم واسش نی نی تو راهم که دارین ایشالله که اونم به سلامتی به دنیا بیاااااد پیش ما هم بیاین ما با افتخار لینکتون کردیم
مامانیه آلاء و ترنم
پاسخ
ممنونم عزیزم لطف داری عزیزم می رسم خدمتتون . باعث افتخاره
رضوان مامان رادین
3 آذر 92 21:35
ماشا... به ترنم خانومی...ماشاا... خیلی نازه... راستی چه مادر شوهر خوبی داری..خدا حفظش کنه به ما هم سر بزنید
مامانیه آلاء و ترنم
پاسخ
مرسی عزیزم ... آره به خدا فرشتس
مامان ترنم
5 آذر 92 13:34
خدا حفظ كنه اين دختر ناز و دوست داشتني رو. دختر منم اسمش ترنم هست. مبارك ني ني كوچولوتون هم باشه عزيزم. ان شاا... سالم باشه.
مامانیه آلاء و ترنم
پاسخ
مرسی ... به به بازم ترنم انشالا
عالمه مامان امیرحسین
5 آذر 92 16:23
سلام مامان ترنم جوووونی خووووبی خوشحال میشم که پیش ما هم بیای من لینکتون کردم منتظرتم
مامانیه آلاء و ترنم
پاسخ
ممنون مامانی . چشم
مامان شاران
7 آذر 92 17:25
امیدوارم خوب باشید همراه با نی نی گوگولی
مامانیه آلاء و ترنم
پاسخ
ممنونم شادی جونم
مریم
7 آذر 92 17:51
سلام بهنازجوووون.حالاترنم جون خوبه؟؟نی نی تون خوبه انشالله؟؟ جنسیت بچه تون معلوم نشد؟؟ مابی صبرانه منتظریم:-)
مامانیه آلاء و ترنم
پاسخ
ممنونم دوستم ما خوبیم ... نه گفتن خوب معلوم نیس ... شنبه میرم 3بعدی
مامان آتنا
28 بهمن 92 13:16
ای جااااانم، نمیدونستم نی نی جدید تو راهه، به سلامتی، خیلی خیلی مبارکه. ایشالا به شلامتی به دنیا میاد و با آبجی خوشگلش همبازی میشه
مامان رها
12 اردیبهشت 93 23:00
سلامممممممممم دخترتون خیلی نازه...به به ایشالا به سلامتی و خوشی فارغ بشین...
خاله نفیسه
12 اردیبهشت 93 23:02
ای جاااااااااااااااااااااااااان خوشگلی ماشالا خانمیترنم عزیزم به رهای ما هم سر بزن
محمد طاها
1 خرداد 93 13:26
سلام وای چه دختر نازی خدا حافظش باشه انشالله بابا و مامان محمد طاها و آ قا محمد طاها برای آبجی ترنم آرزوی سلامتی و موفقیت میکنند .
خاله عاطی
20 خرداد 93 0:57
سلام کوچولو خوبی؟ چقد شما نازی ب منم سربزن